Page 10 of 33 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... LastLast
Results 136 to 150 of 489

Thread: The GS-FSU Block Party---Let the Good Times Roll!

  1. #136
    Spectator
    Join Date
    Aug 2003
    Posts
    234

    0 Not allowed!
    Haven't had time to read whole thread.

    But just want to know - what's a vacation? I only seem to have time off when I'm unemployed. :boohoo:

    Hi BR, you know who this is. If not, ask PRLady.
    [No, I'm not her.]

    btw I just wrote another one of our mutual acquaintances, Orable, a long FSU PM this weekend. Wonder if she read it before it went pfffttttt.

  2. #137
    Spectator
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55

    0 Not allowed!
    Howdy, NorthernLite, I was wondering if you were going to show up under that confusing name here.

    You have to work to have a vacation I'm afraid, hope your work is going okay btw. Maybe you'll get to vacate someday?

  3. #138
    Spectator
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    11

    0 Not allowed!
    Hi all, back from work and of course am now here. Clicked on FSU link hoping against hope that maybe.....but no such luck.

    Thanks to Goldenskates for being so hospitable.

    btw...anyone see that Ms. Universe fainted during her interview with reporters last night? I thought Japan should've won...and Ms. Puerto Rico was way too thin. Oh well, they say she's ok.

    skipaway

  4. #139
    Spectator
    Join Date
    Aug 2003
    Posts
    234

    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by BlueRidge
    Howdy, NorthernLite, I was wondering if you were going to show up under that confusing name here.hope your work is going okay btw. Maybe you'll get to vacate someday?
    yep, this is TBH, for any who care.

    I actually watched the opening of that Universe thingy just to see all the costumes.

    BR Am vewy tired from all the running around for work, including extra travel last week and sitting in a hot booth pitching my nonprofit at an art fair Thursday.

    Took Fri. off and did a couple things over the weekend including Skate Daytwah Sat. (Man, did that cold rink feel good!) All men's events, novice - senior, were entertaining. Also got to see Nakano in person for first time.

    [ I think a colleague just saw before I could minimize dese here windows. Well hell, most days I don't even take lunch. THIS is me lunch. ]

  5. #140
    Spectator
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    7

    0 Not allowed!
    Hi everyone! I actually got a lot of work done today for a change, so I'm not sure it's a good thing that a little birdy pointed me over here.

    However, I do have some big news I wanted to share...we have a new addition to the family of the canine variety! Yes, my Lizzy now has a little pug sister. She is still at the breeder's however...will probably come home sometime next weekend. Wheeee, lots of little accidents around the house to look forward to!

  6. #141
    Spectator
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    653

    0 Not allowed!
    Yay for new pug pup AYS!

    NorthernLite, I was guessing you'd be Norlite, not TBH

    It's now 75 degrees in my office

  7. #142
    Joey Votto Fangirl KwanFan1212's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Posts
    769

    0 Not allowed!
    Congrats AYS!!!!

  8. #143
    Spectator
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55

    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by AYS
    Hi everyone! I actually got a lot of work done today for a change, so I'm not sure it's a good thing that a little birdy pointed me over here.

    However, I do have some big news I wanted to share...we have a new addition to the family of the canine variety! Yes, my Lizzy now has a little pug sister. She is still at the breeder's however...will probably come home sometime next weekend. Wheeee, lots of little accidents around the house to look forward to!
    Oh there you are. A little pug sister!!!!! Fabulous! That was worth interrupting your work to come tell us about!

    tweet, tweet

  9. #144
    Spectator
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55

    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by guinevere
    Yay for new pug pup AYS!

    NorthernLite, I was guessing you'd be Norlite, not TBH

    It's now 75 degrees in my office
    Yeah, like, where is that pesky Norlite anyway?

  10. #145
    Spectator
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55

    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by NorthernLite
    yep, this is TBH, for any who care.

    I actually watched the opening of that Universe thingy just to see all the costumes.

    BR Am vewy tired from all the running around for work, including extra travel last week and sitting in a hot booth pitching my nonprofit at an art fair Thursday.

    Took Fri. off and did a couple things over the weekend including Skate Daytwah Sat. (Man, did that cold rink feel good!) All men's events, novice - senior, were entertaining. Also got to see Nakano in person for first time.

    [ I think a colleague just saw before I could minimize dese here windows. Well hell, most days I don't even take lunch. THIS is me lunch. ]
    Geez it sounds like you work too hard, TBH. Glad you got to see Skate Daytwah though.

  11. #146
    Spectator
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    52

    0 Not allowed!
    I thought Norlite too. (Racking brain to figure out TBH)

  12. #147
    Spectator
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55

    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by Mevrouw
    I thought Norlite too. (Racking brain to figure out TBH)
    TalentedButHumble. She doesn't join us all in SS, sadly. *pouts*

  13. #148
    Spectator
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    599

    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by BlueRidge
    It looks beautiful, but a bit chilly, which could be a good thing this time of year. If you did go swimming there, you might end up blue, Ridge.

  14. #149
    Spectator
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55

    0 Not allowed!
    Quote Originally Posted by NansXOXOX
    It looks beautiful, but a bit chilly, which could be a good thing this time of year. If you did go swimming there, you might end up blue, Ridge.
    I like cool so I'm okay with that. Not turning blue though. No swimming for me!

    BTW, is this a Prancer-free zone?

  15. #150
    Joey Votto Fangirl KwanFan1212's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Posts
    769

    0 Not allowed!
    I have no idea if Prancer is registered here or not BR.

Page 10 of 33 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •